lørdag den 28. marts 2009

Kommunikation med dyr

På et tidspunkt faldt jeg over en bog på biblioteket som hedder "Hunde som ved hvornår deres ejere kommer hjem og andre uforklarlige kræfter hos dyr". Jeg syntes, den lød interessant og lånte den med hjem. Bogen fortæller ved hjælp af historier fra det virkelige liv, hvordan dyr er forbundet til deres ejere på et dybere plan. Efter at have læst den, blev jeg nysgerrig efter at vide mere om emnet, og lånte derfor en anden bog på biblioteket som hedder "Kommunikation med dyr - Telepatisk dialog". Bogen forklarer praktisk, hvordan man kan genopbygge evnen til at kommunikere med alle væsener via telepati, en evne som bogens forfatter Penelope Smith mener, alle mennesker har fra fødslen, men som langsomt kommer ud af træning, fordi den ikke bruges. Bogen er desværre udsolgt fra forlaget, men kan lånes på biblioteket. På internetsiden Amazon.com kan man dog købe andre bøger af Penelope Smith i engelske udgaver, samt relaterede bøger af andre forfattere. Dem kender
jeg ikke noget til, men hvis man er interesseret i at lære mere om emnet, vil jeg gerne anbefale bogen "Kommunikation med dyr", som er let læselig og godt forklarende. Jeg overvejer på et tidspunkt selv at tage et kursus i dyrekommunikation, da det ville være et nyttigt redskab i mit fremtidige arbejde som dyrlæge. Derfor prøver jeg at smide min indlærte naturvidenskabelige skepsis for alt overnaturligt over bord, for det kunne da være fantastisk, hvis man kunne tale med dyrene!



Se disse links:

Penelope Smith på Amazon.com

Penelope Smith's hjemmeside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar